تارنمای نیازمندیهای شهرپرند

تارنمای نیازمندیهای شهرپرند

مرجع نیازمندیها و مجله اینترنتی شهرجدیدپرند
تارنمای نیازمندیهای شهرپرند

تارنمای نیازمندیهای شهرپرند

مرجع نیازمندیها و مجله اینترنتی شهرجدیدپرند

تماس تصویری و IGTV در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام تماس تصویری 4نفره برقرا کنیم؟
تلویزیون اینستاگرام(IGTV) چیست؟

معرفی کامل قابلیت جدید اینستاگرام: تماس تصویری ۴نفره

حساب رسمی Instagram در تاریخ ۲۶ ماه ژوئن۲۰۱۸ میلادی قابلیت تماس تصویری را به کاربرانش معرفی کرد. هم اکنون این قابلیت برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس فعال شده و در دسترس تمامی اعضای اینستاگرام است. با استفاده از تماس تصویری اینستاگرام می توانید با دوستان خود تماس تصویری گروهی برقرار کرده و ویدئوچت کنید. قابلیت هایی مثل استوری، دایرکت، لایو، IGTV و تماس تصویری تمام چیزی است که یک شبکه اجتماعی نیاز دارد تا به خانواده ای یک میلیلارد عضوی تبدیل شود. طبق بررسی های میدانی در آمریکا طی دوسال گذشته میانگین زمانی استفاده کاربران از اینستاگرام در طول روز از ۲۷ دقیقه به ۵۵ دقیقه افزایش یافته است. با قابلیت های اخیر اینستاگرام بدون شک این مقدار روند صعودی خواهد داشت. در ایران اگر چه مطالعه دقیقی در این زمینه صورت نگرفته اما طبق پیش بینی ها مدت زمان استفاده از اینستاگرام قطعا کمتر از مقدار مشابه در آمریکا نخوهد بود. با توجه به اعتیادآور بودن اینستاگرام برای اکثر کاربران قرار است قابلیت تنظیم محدودیت زمانی استفاده از آن به زودی اضافه شود و مدت زمانی را که روزانه/هفتگی/ماهانه در اینستاگرام بوده اید مشاهده کنید. افزایش تعداد کاربران اینستاگرام به معنی رشد و افزایش درآمد های مالی و سودآوری کلان برای سرمایه گذاران این پروژه استارتاپی است.

تماس تصویری رایگان اینستاگرام قابلیتی است که از قبل انتظار می رفت که به این شبکه اجتماعی اضافه شود. برای برقراری تماس ویدیویی اینستاگرام کافیست وارد دایرکت مخاطبتان شده و روی آیکون دوربین بالا سمت راست تپ کنید. در پنجره جدید می توانید با مخاطب خود تماس ویدئویی داشته و به راحتی مخاطب های دیگری نیز به این تماس اضافه کنید. نوآوری جالب تماس تصویری اینستاگرام در این است که می توانید پنجره تماس تصویری را بدون اینکه تماس را قطع کنید، مینیمایز کرده و در پایین صفحه به صورت کوچکتر آن را داشته باشید و به فعالیت های دیگری در اینستاگرام مشغول شوید. در حال حاضر سقف کاربرانی که می توانند در یک تماس تصویری مشترک باشند ۴ نفر است که در مقایسه با دیگر اپلیکیشن های تماس تصویری حداقل است. در ویدیو معرفی قابلیت تماس تصویری اینستاگرام می توانید به صورت ویدیویی با این قابلیت بیشتر آشنا شوید.

ویژگی دومی که اینستاگرام به اپلیکیشن خود افزوده است، دسته بندی عناوین و تاپیک های محبوب و اضافه کردن این قابلیت به اکسپلورر خود می باشد. در نسخه های قبلی می توانستید عبارتی را جستجو کنید و یا در بهترین حالت گزینه “Videos You Might Like” یا همان “ویدئوهایی که ممکن است بپسندید” را دنبال کنید. اما در آپدیت جدید اینستاگرام می توانید پست ها و ویدئوها را در دسته بندی های متنوع متناسب با علاقه و سلیقه خود دنبال کنید. تاپیک هایی همچون هنر،مد و فشن، ورزشی، علمی، جذاب و غیره که متناسب با سلیقه شخصی شما و عبارت جستجویتان هستند. وقتی موضوع خاصی را انتخاب کردید می توانید پست ها را به راحتی اسکرول کنید. همچنین گزینه ای تحت عنوان sub-hashtag را می توانید در صفحه جدید مشاهده کنید تا دسترسی دقیقتری به موضوع دلخواهتان داشته باشید. مثلا در کتگوری Art می توانید هشتگ #MoGraph را که مربوط به گرافیک های متحرک و انیمیشن است دنبال کنید اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوا در این بخش اهمیت ویژه ای می دهد وبرای این قابلیت دسته بندی موضوعی که کمک ویژه ای به این افراد/سازمان ها است توجه بخصوصی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد