تارنمای نیازمندیهای شهرپرند

تارنمای نیازمندیهای شهرپرند

مرجع نیازمندیها و مجله اینترنتی شهرجدیدپرند
تارنمای نیازمندیهای شهرپرند

تارنمای نیازمندیهای شهرپرند

مرجع نیازمندیها و مجله اینترنتی شهرجدیدپرند

کشف یک آپادانا و شهر ایرانی هخامنشی در شمال ترکیه

کشف یک آپادانا و شهر ایرانی هخامنشی در شمال ترکیه

به مرجع نیازمندیهای تلگرامی بپیوندید ، کلیک کنید تا به کانال هدایت شوید:https://t.me/parandniaz

برای نمایش گزارش کامل روی (ادامه ) در زیر کلیک کنید

 

ادامه مطلب ...

انفجاردرشهرجدیدپرند

دقایقی پیش یک موشک جنگی پس از گذر از اسمان شهرمان در پشت کوهها حوالی پادگان پرندک منفجر شد
به گفته شاهدان عینی موشکی که در اسمان از جنوبمیامد بعد از طی کردن اسمان شهرجدیدپرند به پشت کوههای

تخت رستم رسید و به زمین خود و منفجر شد!


پرواز و اوج گیری گوشی های تلفن همراه در آسمان تورم (قیمت گوشیهای موبایل)

جیب نیست که امروز صاحبان آیفون ایکس و نوت 9 سرمایه دار به حساب آیند
پرند نیاز به قیمتهای گوشی تلفن همراه میپردازد و ریز آنها را برایتان جمع آوری کرده است


برای مشاهده قیمت تمام گوشیهای پرفروش روی ادامه کلیک کنید
 
ادامه مطلب ...

چگونه خرابکاران سایبری مبلغ قبض موبایل شما را بالا می‌برند؟

از ابتدای سال ۱۳۹۷ من و چند نفر دیگر بر روی شبکه‌ای از بدافزار با نام PushIran.DL کار کردیم که محصول این تحقیق را اخیراً در یک گزارش کامل در وب‌سایت سرتفا - که من بنیانگذار آن هستم - منتشر کردیم.

این گزارش نسبتا طولانی که حدود ۲۰ صفحه است، نکات مهمی برای کاربران اندروید در ایران دارد که همین اهمیت باعث نوشته شدن این مطلب شده است. از همین رو شدیداً به شما پیشنهاد می‌کنم که این مطلب را به دوستان و آشنایان خود نیز ارسال کنید چون به احتمال زیاد دستگاه اندروید آنها نیز به یکی از بدافزارهای PushIran.DL آلوده است.

برای مطالعه گزارش روی ادامه مطلب کلیک کنید

  ادامه مطلب ...

شلاق و تبعید مجازات بنگاهدار شیطان صفت    

مرد بنگاه‌دار که دختر جویای کار را با وعده کار فریب داده و به او تعرض کرده بود به شلاق و تبعید محکوم شد.
به گزارش خبرنگار ما، بیست و ششم بهمن‌سال‌۹۵ دختر جوانی به نام مهسا با حضور در کلانتری‌۱۷ شهر جدید پرند از مرد بنگاهداری به نام نادر به اتهام تعرض شکایت کرد. مهسا گفت: «از شیراز به تهران آمده بودم و دنبال کار بودم که با نادر در یک بنگاه املاک آشنا شدم. قرار بود برایم یک همخانه و شغلی مناسب پیدا کند تا اینکه تماس گرفت و گفت: برایم یک همخانه پیدا کرده است و قرار شد در رستوران برادرش هم کار کنم. او با وعده تست کامپیوتری من را به خانه‌اش کشاند و تعرض کرد.»

بعد از طرح شکایت نادر بازداشت شد، اما جرمش را انکار کرد. پرونده در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی تولیت رسیدگی شد. در آن جلسه بعد از توضیحات شاکی، متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: «من در خانه برادرم زندگی می‌کردم و با اجاره یک مغازه املاک سالهاست آنجا مشغول کارم. وقتی شاکی به مغازه آمد سعی کردم او را کمک کنم، اما بعد‌ها فهمیدم او قصد اخاذی دارد. باور کنید در چند مرحله به او پول دادم، اما تعرض نکردم و شاکی دروغ می‌گوید.»
در پایان هیئت قضایی، متهم را به ۱۰۰ ضربه شلاق و دو سال تبعید به سیستان و بلوچستان محکوم کرد.