تارنمای نیازمندیهای شهرپرند

تارنمای نیازمندیهای شهرپرند

مرجع نیازمندیها و مجله اینترنتی شهرجدیدپرند
تارنمای نیازمندیهای شهرپرند

تارنمای نیازمندیهای شهرپرند

مرجع نیازمندیها و مجله اینترنتی شهرجدیدپرند

اختلاص میلیاردی در شهرجدیدپرند


اختلاس ۳ میلیارد تومانی در شهرداری پرند


محمدحسین قاسم‌پور، دادستان رباط کریم، خبر داد مسئول امور مالی شهرداری پرند، در استان تهران، مبالغی از منابع شهرداری را به یک حساب شخصی واریز کرده و تقریباً نزدیک به ۳ میلیارد تومان اختلاس انجام داده است.


به گفته این دادستان، این فرد و یک خانم که همدست وی در تهران بوده‌است، دستگیر شده‌اند و ۴ نفر از اعضای شورای شهر پرند نیز بازداشت شده‌اند.

  
هفته گذشته حسن نوروزی نماینده رباط‌کریم، پرند و بهارستان در مجلس و سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی از اختلاس میلیاردی در شهرداری پرند خبر داد و عنوان کرد که یکی از کارمندان شهرداری پرند میزان 7 میلیارد تومان از منابع شهرداری را به‌حساب شخصی برخی از افراد (اعضای شورای شهر پرند) واریز کرده است.

چند روز پس‌ازاین موضوع 5 تن که در ارتباط با این پرونده بودند دستگیر شدند. همچنین روز گذشته یک منبع آگاه از دستگیری دو عضو شورای اسلامی شهر پرند در ارتباط با این پرونده خبر داد و عنوان کرد که برای بررسی بیشتر این موضوع این دو عضو شورای شهر پرند به اوین منتقل شدند.

یک منبع آگاه دیروز دوشنبه 8 مردادماه و پس از رأی‌گیری و تعیین سرپرست شهرداری پرند دو عضو شورای اسلامی شهر پرند برای ادامه تحقیقات پرونده فساد مالی راهی بازداشت‌گاه شدند.

گفته می‌شود این دو عضو شورای شهر پرند امشب را در اوین سپری خواهند کرد. پیش‌ازاین هم 5 تن دیگر در ارتباط با این پرونده بازداشت شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد